YHDISTYKSET

Yhdistyksissä paikallistoiminnan avaimet

Paikallisen kokoomustoiminnan sydän on yhdistyksissä. Yhdistykset asettavat kunnallisvaaliehdokkaat, järjestävät erilaisia tapahtumia, sekä muodostavat yhdessä paikallisen Kokoomuksen Kunnallisjärjestön ja yhdessä Etelä-Karjalan, Kymenlaakson ja Etelä-Savon maakuntien muiden yhdistysten kanssa Kaakkois-Suomen piirin (Nuoret yhdistykset muodostavat myös Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ja naisyhdistykset muodostavat myös Kaakkois-Suomen Naistenpiirin).

Lappeenrannassa toimii viisi (5) paikallisyhdistystä, joista varmasti löydät myös itsellesi sopivan toimintaympäristön. Lisätietoja löydät kunkin yhdistyksen nimen kohdalta. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kokoomuksen Lappeenrannan kunnallisjärjestö ry edustaa Kansallinen Kokoomus r.p:ta Lappeenrannan kaupungissa hajoitettavassa kunnallispoliittisessa toiminnassa. Kunnallisjärjestö toimii yhteistyössä kokoomuslaisten kaupunginvaltuutettujen muodostaman valtuustoryhmän kanssa, jonka puheenjohtajana toimii Joonas Grönlund (jontun.koti@pp.inet.fi )

Kunnallisjärjestö koostuu viidestä paikallisyhdistyksestä: Joutsenon Kokoomus ry, Lappeenrannan Kokoomusnaiset ry, Lappeenrannan Kokoomusnuoret ry, Kokoomusteekkarit ry ja Lappeenrannan Kokoomus ry.

Lappeenrannan Kokoomus on Kaakkois-Suomen vaalipiirin yksi suurimmista Kokoomuksen paikallisyhdistyksistä kolminumeroisella jäsenmäärällään. Yhdistyksen jäseniä toimii merkittävissä luottamustehtävissä niin Lappeenrannassa, Etelä-Karjalassa kuin valtakunnallisestikin. Tule mukaan toimintaamme!

Joonas Grönlund

Hallituksen muut jäsenet

Calvin Otewa, varapuheenjohtaja

Puolakka Helena, sihteeri ( Helena.Puolakka(at)socom.fi )

Jarmo Ruti, taloudenhoitaja

Mikael Ollikainen

Päivi Löfman

Linda Brandt-Ahde

Marja Talka

Nyky Vanhanen

Tuula Lindh

Mimosa Nurmela

Tervetuloa joukkoomme!

www.liitykokoomukseen.fi

Lappeenrannan Kokoomus on Kaakkois-Suomen vaalipiirin yksi suurimmista Kokoomuksen paikallisyhdistyksistä kolminumeroisella jäsenmäärällään. Yhdistyksen jäseniä toimii merkittävissä luottamustehtävissä niin Lappeenrannassa, Etelä-Karjalassa kuin valtakunnallisestikin. Tule mukaan toimintaamme!

Helena Puolakka

helena.puolakka@socom.fi

Hallituksen muut jäsenet

Mikael Ollikainen, vpj

Ding Ma

Anna-Stiina, sihteeri

Antti Jäppinen, taloudenhoitaja

Matti Nenonen

Jussi Virsunen

Linda Brandt-Ahde

Päivi Löfman

Sari Pitkänen

Hallituksen puheenjohtaja

Calvin Otewa, Puheenjohtaja ( otewa.calvin@gmail.com)

Muut jäsenet

Juho Liiri, varapuheenjohtaja

Lamba Nasiry

Marko Taipale, taloudenhoitaja

Maxim Polin

Nella Pitkänen

Olemme aktiivinen naisyhdistys ja haluamme omalta osaltamme olla vaikuttamassa lappeenrantalaiseen politiikkaan. Haluamme lisätä naisten vaikutusmahdollisuuksia ja kannatamme tasa-arvoa ihmisten kesken.

Otamme mielellämme uusia jäseniä joukkoomme. Voit liittyä meihin joko kokoomuksen sivujen kautta tai ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Linkki omille sivuille lappeenrannankokoomusnaiset.kokoomus.net

Marja Talka, puheenjohtaja

Mimosa Nurmela

Sihteeri
Jonna Takki

Joutsenon Kokoomuksen Facebook-sivu

Skinnarilan Porvarit ry on vuonna 1966 perustettu Lappeenrannan korkeakouluyhteisössä toimiva yhteiskunnallinen vaikuttaja, joka kuuluu Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkuntaan. Yhdistys käytti pitkään nimeä Lappeenrannan Kokoomusteekkarit, mutta koska saimme myös kauppatieteilijöitä joukkoomme 90 -luvulla oli aika päivittää yhdistyksen nimi ajanmukaiseksi.

Vaikutamme aina ylioppilaskunnasta valtakunnalliselle tasolle saakka, ja jäsenillämme onkin loistavat mahdollisuudet oppia tuntemaan, osallistumaan ja vaikuttamaan yhteiskuntaamme kaikilla tasoilla.

Toimintamme koostuu erilaisista tapahtumista, joissa asia ja asiattomuus kohtaavat sulavasti – aina saunan lauteilta erilaisiin koulutuksiin, vierailuihin ja keskusteluiltoihin. Kauttamme on myös loistava mahdollisuus tutustua eri toimijoihin ympäri Suomea.

Uskomme, että voimme tarjota juuri Sinulle mahdollisuuksia vaikuttaa ja ennen kaikkea hauskoja hetkiä. Tervetuloa mukaan!